Ελλατωματικά Προϊόντα
Όλα μας τα προϊόντα συνοδεύονται από τουλάχιστον 2ετή εγγύηση καλής λειτουργίας του κατασκευαστή. Συνεπώς ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος να επικοινωνήσει με το εκάστοτε service και να κλείσει ραντεβού με τεχνικό επιδεικνύοντας παράλληλα και το αντίστοιχο παραστατικό
Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής μετά την επίσκεψη των τεχνικών τότε γίνεται είτε επιδιόρθωση είτε αντικατάσταση (η τελική απόφαση είναι του εκάστοτε service).
Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή (αν δεν έχει ήδη επιδιορθωθεί επί τόπου). Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε επιβαρύνεται ο ίδιος τα έξοδα αποστολής. Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.
Ελαττωματικά Προϊόντα κατά την Παραλαβή
Όλα τα προϊόντα που στέλνουμε, ελέγχονται ένα-ένα πριν από την αποστολή τους, προκειμένου να διασφαλίσουμε την καλή λειτουργία τους και την αποφυγή της ταλαιπωρίας της αντικατάστασης.
Φυσικά, πάντα υπάρχει η πιθανότητα να είναι κάτι χαλασμένο ή να χαλάσει κατά τη μεταφορά. Για αυτό κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων παρακαλούμε ελέγξτε τη καλή λειτουργία τους. Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.
Επιστροφή Ελαττωματικού Προϊόντος
Στη σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.